Gift for Guest - Cenderahati utk Tetamu

By: Gift For Guest

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]
Friday, 27-Feb-2009 10:21 Email | Share | | Bookmark
Coin Purse sebagai Cenderahati?

“Laa.. saputangan lagi? Dah macam-macam warna dah sapu tangan kat rumah.. Bukan pakai pun.. Pakai tisu jer sekarang ni..”

“Hhmm.. telur dah makan. Nak buat apa dgn kotak/bakul telur ni ye?

“Burrp.. Alhamdulillah.. sedapnye muffin ni.. Bekas ni buang lah. Kat rumah pun dah byk bekas plastik ni..”

Bunga telur ni cantik la.. tapi nak buat ape ye?”

Potpuri? Tak wangi pun? Letak dlm plastik macam mana org nak bau?”

“Cantik lilin ni, tapi nak bakar, sayang pulak rasanya.”

“Eh, coin purse la! Gula-gula kat dlm ni boleh bagi anak.. Coin purse ni boleh guna balik..”

“Aisay, nak buat apa dgn coin purse ni? Org lelaki mana pakai coin purse. Takpe, bagi kat wife/mak/adik lah..”

“Wahh.. notepad.. lain dari yg lain ni.. boleh pakai..”


Monday, 16-Feb-2009 15:09 Email | Share | | Bookmark
PROMOTION!! Custom-made Thank You Tag

Size: 2.25 cm x 9 cm - RM 34 (400 pcs)
Price RM 34 for:

1. Size 3 cm x 9 cm - 300 pcs
2. Size 2.25 cm x 9 cm - 400 pcs


Minimum Order:
-- 300 pcs (3cm x 9cm) -- OR -- 400 pcs (2.25cm x 9cm) --

Up to 4 designs or 4 colours in one order!!



DON'T WAIT-WAIT.. Order NOW!!


Monday, 25-Aug-2008 06:12 Email | Share | | Bookmark
NEW!! COIN PURSE & POUCH

Pouch with handle
Small Coin Purse
Pouch with Handle (pack of 10): RM 30
Coin Purse (pack of 10): RM 16


Monday, 25-Aug-2008 05:55 Email | Share | | Bookmark
Scented Candles

Frangipani (Kemboja) - RM 2/pcs
Rose - RM 2/pcs
Assorted flowers - RM 1.60/pcs
View all 5 photos...
10 Scented Flowers (big) - RM 20/pck (RM 2.00/pcs)
~ Frangipani (kemboja)
~ Rose
~ Orchid
~ Sunflower

50 Scented Flowers (small) - RM 80/pck (RM 1.60/pcs)
~ assorted flowers


Wednesday, 6-Aug-2008 15:19 Email | Share | | Bookmark
Sample Pack - RM 21 (10 items per pack) - 10 packs ONLY!

NEW! Coin Purse (S)-RM 1.60
Triangle Coin Purse - RM 1.60
HP Pouch - RM 1.60
View all 10 photos...


Sample Pack - RM 21 (10 items per pack) - 10 packs ONLY!
~ Lipstick Box (single) RM 1.60
~ Triangle Coin Purse RM 1.60
~ HP Pouch RM 1.60
~ Coin Purse (S) RM 1.60
~ Coin Purse (L) RM 2.00
~ Elegant Coin Purse RM 2.00
~ Lipstick Box (double) RM 2.50
~ Box Mirror (ring) RM 3.00
~ Elegant purse wth keychain RM 3.00
~ Hard elegant purse RM 3.00


[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net