Gift for Guest - Cenderahati utk Tetamu

By: Gift For Guest

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 27-Feb-2009 10:21 Email | Share | Bookmark
Coin Purse sebagai Cenderahati?

“Laa.. saputangan lagi? Dah macam-macam warna dah sapu tangan kat rumah.. Bukan pakai pun.. Pakai tisu jer sekarang ni..”

“Hhmm.. telur dah makan. Nak buat apa dgn kotak/bakul telur ni ye?

“Burrp.. Alhamdulillah.. sedapnye muffin ni.. Bekas ni buang lah. Kat rumah pun dah byk bekas plastik ni..”

Bunga telur ni cantik la.. tapi nak buat ape ye?”

Potpuri? Tak wangi pun? Letak dlm plastik macam mana org nak bau?”

“Cantik lilin ni, tapi nak bakar, sayang pulak rasanya.”

“Eh, coin purse la! Gula-gula kat dlm ni boleh bagi anak.. Coin purse ni boleh guna balik..”

“Aisay, nak buat apa dgn coin purse ni? Org lelaki mana pakai coin purse. Takpe, bagi kat wife/mak/adik lah..”

“Wahh.. notepad.. lain dari yg lain ni.. boleh pakai..”


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net